Pages

Sunday, November 2, 2014

Family

Assalamualaikum

Hi uolls.. today my post bout family.. sedikit nasihat & teguran untuk my sister & follower yang membaca blog aku ni..

Kehilangan papa, angah study & terpaksa stay luar rumah make my home sangat2 sunyi.. tinggal mama & adik berdua je kat rumah.. mama ada cakap dengan aku pasal adik mengadu sunyi.. pada aku benda tu kenyataan but, salah adik jugak.. dia x pandai join aktiviti x tahu nak tolong mama..

For me adik2 & kawan2 semua yang masih ada mak ayah adik beradik yang lain..manfaatkanlah masa bersama family sementara masih ada.. aku bercakap atas kekesalan aku sebagai peringatan diri sendiri & anda semua..

Elok untuk kita berkawan, tapi untuk priority family, family ada waktu kita bangun & jatuh.. family x kan tinggalkan kita keseorangan.. unless kalau semua family kita dijemput seruan Ilahi..

Jadi apa yang aku ingin sampaikan.. dont be antisocial person asyik sibuk dengan gadget & manfaatkanlah masa dengan family especially to my 2 little sister hani & dania please dont make mama feels sunyi & mengharapkan my beloved taz@umi dont afraid with mama cause mama is really2 a good mom

No comments:

Post a Comment