Pages

Monday, November 3, 2014

Safety

Assalamualaikum

Sebenarnye sah lama aku nak post something bout safety..but then tertangguh dengan macan macam agenda.. padahal semalam je benda ni berlaku..

Ceh berlaku katanya.. padahal bukan apa pon.. cuma visit to a shop yang menyebabkan aku spend bout 3.5k for my safety.. bagi mereka yang kaya maybe sikit je.. tapi bagi aku golongan tepi jalan kutip duit ni rasa mahal sangat..

Tapi disebabkan dek memikirkan aku xnak mayat aku hancur accident.. so ni la salah satu cara to avoid.. tapi kalau nak jadi jadi jugakkan.. cuma ni salah satu effort aku nak elakkan..

Jalan punya jalan teringat kedai timesbike yang aku follow di insta..tergerak hati nak pergi kesana.. pergi pula dengan golongan bertanduk dalam shopping & permotoran.. hmmmm silap besar babe..

Sampai sampai macam x percaya kedai tu.. padahal kalau pergi kampung baru dah banyak kali lalu & lepak situ.. sekali tengok dari luar macam x percaya dekat dalam tu harga riban riban..

Sampai sampai je mata terus ke riding boots & racing suit.. ingatkan harga sama macam dalam fb.. sekali lain daaaa.. mahal x de la mahal sangat cuma bit shock.. haha.. x cakap banyak terus sambar 1 boots.. muat.. done with boots.. racing suit pulak muat muat.. tangan ketat.. tengok duit cukup cukup.. tetiba keluar lagu

sudah,
cukup cukup sudah,
cukup sampai disini saja,
daripada perut terseksa,
lebih baik ku telan air liur saja,

Haha..x cakap banyak ni hasilnya.. tapi ada la pulak minah tu pau aku benda ni as her birthday present.. klau bawah 1k boleh laa.. but then i will try for her.. sorry ea angah abang kamu ni bukan cop duit..

No comments:

Post a Comment