Pages

Saturday, November 8, 2014

Kebahagiaan

Assalamualaikum

Haha.. mesti pelik kan kenapa aku banyak sangat post minggu ni.. actually aku masih dalam mc sebab operation lagi pun aku tengah buasir so memang x boleh berjalan banyak..

So memandangakan bulan november ni banyak sangat tarikh bersejarah dalam family aku.. meh nak kongsi sikit..
11 nov anniversary mama & arwah papa..
15 nov my birthday.. 22 nov birthday angah.. so terlalu banyak tarikh penting bagi kami se family pada nov every year..

Bila diingatkan balik tahun ni memang amat mengejutkan dengan pemergian arwah papa.. but as abang aku perlu mainkan peranan.. pengganti papa, abang.. susah sikit x apa, papa lebih banyak lalui kesusahan dari aku.. pengorbanan itu biasa..

thanx to my dearest sister & my beloved baby taz yang sebab membantu planning.. you are part of my family future.. yet you have to know, to avoid you feel awkward later saya harap awak akan setiap event yang kami lalui dapat berkongsi bersama awak & adik2 yang lain.. thanx to wan, ira, lutfi & farah because you all apart of our family to.. so jangan malu jangan kecik hati just join us.. dalam islam pon ada cakap walau kita bukan sedara dekat tapi kita sedara seislam..

No comments:

Post a Comment