Pages

Saturday, November 15, 2014

Hari lahirku

Assalamualaikum

Harini special post because of my birthday + ada orang kata saya dh 5 hari x post so i decide to post something on my birthday.. 1st thing alhamfulillah aku masih hidup diberikan peluang hidup diatas muka bumi genap selama 23 tahun banyak erti kehidupan yang telah aku belajar di samping family yang tersayang, kawan2..

Ucapan yang x terhingga bersyukur kehadrat ilahi kerana aku masih diberikan peluang dipinjamkan kehidupan untuk menunaikan perintah Nya.. ayat guru bahasa melayu sikit.. aku berharap dengan pinjaman kehidupan diatas muka bumi Nya ini aku diberi kesihatan & rezeki untuk aku menunaikan perintah & tanggung jawab yang telah dipertanggung jawabkan untukku..

Countdown from month to day, from day to hour, from hour to minute & to sec akhirnya genap umurku 23 tahun.. thanks for those yang wish.. aku bukan khalifah untuk dikenali & untuk diingati.. terima kasih kerana aku masih dikurniakan family yang sentiasa menyayangi aku, beloved yang setia menunggu walau 1 mesej sehari pon x masuk.. thanks & i live all of you

No comments:

Post a Comment