Pages

Wednesday, October 29, 2014

Jiranku jodohku

Assalamualaikum

Tiba2 nank nyanyi lagu tasha manshahar plak..bermula di facebook u im i dulu x tahu malu..
Tapi aku punya tukar sikit..bermula di insta i comment i dulu x tahu malu..

Haha..x terfikir pula aku dulu x tahu malu..haha..bermula di insta aku start comment post dia..cerita kami bermula di insta..bersambung di im fb, sambung ke whatsapp dan terus ke hati..wahhhhh sweet gitu..

Yang x boleh belah aku xde pon no phone umi ni..nasib baik time tu fb boleh buat voice call..so aku pon call lah dia semata mata nak hantar bekas mama aku oder roti jala kat mama dia..start dari tu la aku try minta no dia..tup tup terus la ke whatsapp..jadilah cerita jiranku jodohku..

Cerita ni bukan ikut cerita drama or movie kat tv ea..its our own story & we hope that apa pon cabaran yang mwndatang kami kuat untuk satu sama lain sampai ke anak cucu..biar pic bebicara..

No comments:

Post a Comment