Pages

Monday, October 27, 2014

assalamualaikum..

dah lama x update blog ni..busy sgt lately dengan konvokesyen & my academic..
alhamdulillah aku berjaya menamatkan pengajian di upnm & no tengah undergo final year service training..

  • ni jela pic yg mampu aku  belanja..maklumlah x hensem mana pon..
  • & FYI the reason why i wearing this uniform because of two person Haminudin bin bies(arwah papa) & Sunaina bt salim (mama)




  • the reason i still standing here because i realise that i have to be strong for my family..
  • disebabkan dh terlalu lama aku x update blog ni FYI  arwah papa meninggal disebabkan stroke.. sangat2 mengejutkan bila arwah pergi dalam usia kami anak2 masih muda..but my mom sangat srong..i konw her since kitorang masih kecil lagi..mama sangat tabah jaga arwah papa sakit dengan umur kitorang yang masih kecil.. & now its time for me to take care of her & my family..





  • i really miss this guy he is my dad, friend, buddy, my everything in my life & no one can replace him..
  • aku sedar yang aku bukan anak yang baik yang hanya mampu aku lakukan alfatihah & doa serta pesanan & tanggung jawab yang arwah tinggalkan untukku..


Ya Allah hanya Engkau yg tahu kerindua kami terhadap insan bergelar ayah & suami.. Kau tempatkan lah papa ku dalam golongan orang yang beriman 



No comments:

Post a Comment