Pages

Wednesday, October 3, 2012

Salam..arini saya nak bercakap tentang armforces dan pengorbanan..sebenarnya apa yang kita lihat armforces memang banyak berkoban..tak kira masa tidur,makan,rehat,masa sosial dan lain2 lagi..berada dalam bidang yang sama saya rasa banyak yang saya perlu korbankan demi orang yang tersayang dan rakyat malaysia yang lain.walaupun baru saja 2 buln berada dilautan,saya rasa seperti banyak yang telah saya korbankan..saya kehilanagan orang yang saya sayang,siti anisah hanim binti ahmad tajuddin, family saya angah, mama, papa, adik..banyak yang telah saya korbankan..pada para wanita ataupun pasangan yang berkhidmat dalam armforces Ingatlah kami tidak bersuka ria,apa yang kami usahakan adalah untuk apa yang keamanan yang kita ada sekarang, bukan mudah untuk kita kecapi kesenangan tapi ingatlah orang yang mengusahakan kesenagan yang kita perolehi sekarang,terlalu banyak mereka berkorban,hargailah mereka atas apa yang mereka lakukan..fahamilah mereka selagi mereka mampu berkorban demi apa yang kita perolehi sekarang..bercakap atas dasar yang turut sama merasa,demi memperbetulkan fahaman terhadap warga armforces,jangan lah kita sering saja menyalahkan pasangan kita atas kesibukan berkhidmat untuk negara dan tanah air..

Yang turut melalui

No comments:

Post a Comment