Pages

Tuesday, December 9, 2014

Hidupku

Assalamualaikum

Dah lama rasanya xpost cerita di sini.. almaklumlah tengah busy dengan training.. ketika aku post aku dalam perjalanan balik sailing ke lumut.. dalam pelayaran cuaca x dapat kita jangka.. kadangkala ada baik & buruk.. experience 1st time onboard sailing vessel is very different compare to other ship.. the way we maneuver her sangat berbeza.. sailing vessel sangat unik compare to others.. onboard sailing ship make me feel the change in me to the opposite side..  tapi apa pun alhamdulillah aku x mabuk laut.. insyallah sama sampai balik nanti.. anyway agak kesedihan when we stop at langkawi aku x sempat nak belikan angah & adik something..

Last but not list aku rasa aku dah rosakkan tangan aku balik drmi menjaga pandanganorang lain terhadap aku..

No comments:

Post a Comment