Pages

Friday, January 13, 2012

maybe this is for me

salam..berdirinya saya disini saya ingin memnita maaf pada semua pihak..ni adalah tujuan post saya pada kali ini.rasanya dalam banyak2 post yang saya dah produce banyak hati yang saya dah lukakan..kewujudan saya didunia alam maya ini banyak menysahkan orang..saya ingin meminta maaf kepada golongan dan kam yang terlibat..bak kata orang ajal maut di tangan tuhan..ajal maut kita sendiri kita ta tahu..so for the conclusion..saya sedar banyak kesilapan yang saya dah lakukan..lebih2 lagi pada pihak yang terlibat dan pernah terasa pada diri ini ataupun pada pihak yang saya pernah melakukan kesalahan secara sengaja mahu pun tidak sengaja..diri kerdil ini memohon sepuluh jari agar segala kesalahan diri di maafkan..diri ini sentiasa takut di benci kerana kesalahan yang dilakukan diri ini sentiasa takut sekirannya melukakan hati2 suci orang yang disayangi..mungkin ii adalah post yang terakhir dari saya sebelum saya mengundur diri dan melukakan hati insan yang tak bersalah lebih ramai hamba memohon jutaan ampun..

ikhlas dari owner of this blog
~muhammad azaharudin shafiq

sekiranya diri ini terlalu mengongkong dirmu maafkan diri ini..
kerana terlalu menyayangi mu diri ini terlalu risau dan takut akan kehilangan mu..
~special for siti anisah hanim binti ahmad tajuddin
no one can replace you in my heart..
only for you anje

No comments:

Post a Comment